Terminal płatniczy – jak umieścić go w moim sklepie?
Gigantyczne szanse przedsiębiorcom dają terminale płatnicze, które zwiększają ilość metod płatności, z jakich mogą korzystać klienci. Niejednokrotnie zdarza się, iż klientom brakuje gotówki, a w związku z tym kupują oni mniej produktów, aby zmieścić się w pożądanej kwocie. Oferując możliwość płatności z wykorzystaniem karty płatniczej będziemy mogli zaproponować klientom zakupy do kwoty, którą posiadają na swoim koncie bankowym. Wybór poprawnego terminala winien odbywać się przy uwzględnieniu charakterystyki sklepu, a także jego indywidualnych potrzeb. Czasem pożądaną możliwością będzie sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych w najpopularniejszych sieciach T-Mobile, Plus, Play oraz Orange.
Każdy terminal płatniczy nie winien sprawić problemów także właścicielowi firmy, jak i jej pracownikom, którzy jego obsługę powinni opanować w mgnieniu oka. Ogranicza się ona do włożenia karty płatniczej klienta do czytnika wbudowanego w terminal, a później wpisania kwoty, którą należy pobrać z karty klienta. Po chwili konsument ma szansę wpisać kod PIN, a w przypadku, gdy był on prawidłowy – otrzymamy informację, że transakcja została zaakceptowana. W przypadku odmowy musimy mieć świadomość, że środki nie trafią na konto sklepu. Coraz więcej osób, a w szczególności młodzież traktują płatność kartą jako najwygodniejszą formę regulowania rachunków za zakupy. Z uwielbieniem wykorzystują oni pomiędzy innymi płatności zbliżeniowe, które nie wymagają wpisania PIN-u nawet przy transakcjach do 50 pln.
Każdy terminal płatniczy nie winien sprawić problemów także właścicielowi firmy, jak i jej pracownikom, którzy jego obsługę powinni opanować w mgnieniu oka. Ogranicza się ona do włożenia karty płatniczej klienta do czytnika wbudowanego w terminal, a później wpisania kwoty, którą należy pobrać z karty klienta. Po chwili konsument ma szansę wpisać kod PIN, a w przypadku, gdy był on prawidłowy – otrzymamy informację, że transakcja została zaakceptowana. W przypadku odmowy musimy mieć świadomość, że środki nie trafią na konto sklepu. Coraz więcej osób, a w szczególności młodzież traktują płatność kartą jako najwygodniejszą formę regulowania rachunków za zakupy. Z uwielbieniem wykorzystują oni pomiędzy innymi płatności zbliżeniowe, które nie wymagają wpisania PIN-u nawet przy transakcjach do 50 pln.